:|

nu ska jag skriva precis vad jag känner!
jag mår skit, det var inte meningen att det skulle bli sådär i går, allt bara händer på en och samma gång..
visar kanske inget på utsidan, men insidan.. oh! jag har förlorat allt känns det som, det känns bara helt fel
o att jag berätta jag vet inte varför, jag kan inte hålla något sånt inne. att bära o låtsas som ingenting känns
så fel, jag berättade o sen blev vi ovänner o idag höll ngn på o skriva till mig från den personens mobil..
o han verkade inte precis bry sig, annars hade han väl tagit mobilen från henne.. så himla omogen och
patetisk så det inte är sant.. jag blir trött på såna. jag vet inte vad jag ska göra.. jag är en idiot! ni fattar
inte hur detta känns.. ni hade inte klarat av det. jag vet inte vad jag ska göra eller vad jag vill.. förlååååt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0