:)

inte skrivit på ett tag nu,, har inte orkat riktigt.. men idag gick jag upp vid ett tiden, börja göra vid mig och sen körde mamma och jag till ystad en runda, åt på max sen in på hm, blev ett par skor och ett par shorts till mig. träffa jackie, patricia & hamide också :) bestämde att när jag o mamma kommit hem, skulle vi ta bussen till shamn. så vi gjorde det.. gick in om på netto handla skor och en vattenpistol :) haha. sen gick vi upp till brinkarna där tobbe och linus också va. sen kom linnea.. sen några andra. & sen blev det vattenkrig. najjjjjs. sen hem 21.18 med jackie.. kom nyss innanför dörren. och nu snart ska vi börja göra vid oss till fest. så skriver kanske efter. pusssssssssss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogg byte ? :)kram



fin blogg melissa !

2011-07-15 @ 08:08:13
URL: http://nataliebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0