- HARLIG DAG

riktigt härlig skoldag.. kan man inte få sluta vid elva tiden varje dag? :) haha.. jag och evelina fick göra massa situps och armhävningar osv på idrotten.. jag har redan träningsverk.. puh :( aja. Kim, evelina, ronja & jag gick ner till boan och kolla runder lite. och sånt, sen gick vi in på ica och handlade lite smått och gott. sen till skolan igen, hängde med evelina hem, gjorde absolut ingenting där.. men hyffsat kul hade vi ändå! åkte hem med kvart i sju bussen, pån stat satt sebbe, felix & michelle.. gick vidare till pirripirri och hälsade på billy och dom. sen gick vi till torget o träffa ibra, sen in på softa till nio. och hemåt! har ätit, duschat kollat kläder till imorgon så det inte blir en massa stress. nu ska jag sova, ännu en skoldag imorgon.. slutar halv fyra :( helgen är bokad för fullt! fredag blir det sista tingvalla, lördag blir det barnensdag på tosselilla med mina underbara vänner, och till kvällen blir det fest hos mathilda grahn som fyller 17! prima!
sov gott alla, för det ska jag!  pussar
inläggen blev strumpor.
skit heta. love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0