hemskt söt header! :)

idag gick jag upp åtta, gjrode vid mig och sånt. sen körde mamma och jag till kommunen vid halv nio (möte).. var riktigt nervös, men gick riktigt bra! :) sen körde mamma mig till skolan vid halv tio. gick i skolan till halv fyra, sen hämta mamma mig och vi körde än en gång till kommunen för ett annat möte, som förmodligen inte gick så bra.. jag vet inte ännu. får la se. sen körde vi hem, sen dess har jag varit ute med molly och tagit en massa bilder med systers systemare! bilder kommer upp på facebook senare, kanske nån här. nu håller vi på och grllar, jessica, niklas & syster kommer och äter.. mysigt! sen får vi se om jag sticker ut en stund. & IMORGON ÄR SISTA DAGEN PÅ DENNA VECKAN :D lediga torsdag, fredag, lördag, söndag & måndag! sen den 10 nästa vecka har vi SOMMARLOV! :) fyfan vad härligt! hihi. men nu ska jag gå, pussar ♥
finns fler bilder på facebook ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0