några bilder från skolan.

skola till halv två, gick med evelina till stationen träffa lite folk. sen gick vi vidare till solariumet och jag solade.. fick litta färg ;) haha. sen gick vi till stationen igen, träffade zorn. sen kom kim & danne gick runt lite med dom. sen gick jag och evelina hem till mig vid fem tiden åt och lite så. sen gick vi ut igen, träffa folk på soffta och lite sånt. sen var vi ute till nio.. så snart varit hemma i en timme, evelina sover hos mig inatt. På fredag blir det nog fest här i tomelilla med michelle & melissa och en massa andra. sen lördag blir det billys konformation, blir "fest" hos honom efter med patricia och andra. så slaggar där en natt :) skriver mer imorgon eller något, för nu är det snart dax för sängen. pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0