hääälgen ♥

i fredags blev det fest hos någon rasmus här i tomelilla, innan festen böra va jag, emma & michelle hos mig och gjorde vid oss och sånt. sen stack vi dit vid ungefär, sju eller något. va rätt dött i början, men sen öste det på och det blev så mycket roligare :) sen gick jag och andra ut vid ungefär tio. träffade elin på softa, sen stack vi alla till stationen satt där väldigt länge. jag och elin fick skjuts av danny hem, åt och sen gick vi och la oss.
igår åkte jag till eljaröd vid fyra, gjorde vid mig lite hos patricia sen stack vi till billys konfirmations fest.. där hela hans släkt va, men det gick bra ändå :) henke & oliver var också där. sen vid sex halv sju gick jag och patricia in till bitte där keit och två andra var.. sen körde vi till hässleholm, jag och patricia fick sitta i bagageluckan.. våra huvud blev helt fuckt, haha.. baslådan var precis bredvid oss, så där satt vi och hade det bra. sen när vi va framme lämna dom av oss på statoil, skulle träffa keith som jag inte gjort på riktigt länge. åkte runder i epan osv haha.. sen kom polisen så både jag och hon fick ducka. dom märkte ingenting :) sen vid typ, tio skulle vi tillbaka igen.. åkte till mcdonalds och åt sen körde vi hem. och jag försökte sova, men gick inte.. haha. kändes som att jag var döv när vi gick av. jag och patricia, billy & henke gick in till patricia.. satt där till ungefär halv tre, och bara satt och snacka och dampade. haha. fick tre fäskläppar under den kvällen :) fint ska det va! idag vakna jag vid tio, mamma kom och hämtade mig vid ett. hon körde mig hem och hon stack till mormor.. sen vid fyra kom emelie & jimmy och hämta mig och vi körde vidare till mormor. åt och lite sånt, sen kom elin utanför och vi cykla hem till mig. så nu ligger vi i min säng, har kollat på bigbrother, och snackat och lite sånt. nu ska typ, snart elin cykla hem :( och jag ska mysaaaaa med mamma eftersom det är morsdag, hihi. puss ♥
'
'
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0