vi lever än!

igår morse ringde patricia mig ungefär vid nio tiden.. jag gick upp och hade tjugo min på mig att göra vid mig och lite sånt.. tyvärr hann jag inte, var lite seg. haha, patricias pappa skulle egentligen hämta mig. men fick åka med morfar istället. & patricia ringde hela tiden och fråga var jag var, dom stod i kön. och jag hann ställa mig där dom sto i kön alltså LÄNGST FRAM! :D haha. gick in och träffade en massa roligt folk. var där hela dagen till fem. mamma körde mig, michelle, elin & kim hem till mig. michelle och kim gick hem till kim.. jag och elin börja göra vid oss till festen hos mathilda grahn! :D blev klara gick dit vid halv nio, då där inte var så jätte mycke folk. men det gick snabbt till alla var där. och det kom även sånt folk som inte var bjudna. haha.. jag och elin gick hem vid halv ett. gick och la oss direkt. Idag vakna vi vid halv två. gjorde vid oss och sånt, städa mitt rum. och sen ut och va med en massa folk :) jag, elin & linkan satt på stationen då det åskade somfan! jag var jätte rädd, medans elin gick ut och ställde sig och plaskade i vattenpölarna utan skor osv.. vilket det kommer film på, haha! ;) väntade tills det sluta regna och så, sen körde danny mig och elin hem till mig. vi åt och lite sånt sen stack hon.. och det var ungefär för... en halv timme, timme sen. sen dess har jag suttit vid datorn :) nu har jag inget mer att berätta, nu ska bara bilder och videor in.. puss! ♥
filmer går inte att lägga in(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0